Termeni si conditii

Livrarile se efectueaza de luni pana vineri intre orele 9 – 18, sambata 9-12.

Dupa expedierea comenzii din "COSUL DE CUMPARATURI", in scurt timp veti fi contactat de unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.

Livrarea produselor aflate in stoc se va face in maxim 24 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se afla in stoc se va comunica data livrarii.

Pentru dumneavoastra am pus la punct o retea de transport ce reduce la minimum timpul in care articolele comandate va vor fi livrate.

Orice comanda plasata pe Emagazinpieseauto.ro beneficiaza de transport pe intreg teritoriul Romaniei, indiferent de modalitatea de plata aleasa, fara a impune o limita minima pentru valoarea comenzii.

 Pentru livrarea produselor comandate oriunde in tara, functie de valoarea comenzii, de modalitatea de livrare si de modalitatea de plata aleasa, la valoarea produselor comandate se va adauga si valoarea calculata a transportului (taxa suplimentara de transport vi se va comunica la confirmarea comenzii):

Taxa de livrare este de 25 lei, iar pentru comenzile ce depasesc 400 lei livrarea este GRATUITA (in limita a 15 kg)-in reteaua Fan Curier.

 Anvelopele si jantele fac exceptie de la aceasta regula.

Anvelopele si jantele se taxeaza separat in functie de greutatea volumetrica.

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite ! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat ! Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest process verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere !

 

In cazul in care, in urma unei comenzi ferme, clientul refuza preluarea coletului de la curier, acesta ( n.n. clientul ) are obligatia sa achite costurile de expeditie, atat tur, cat si retur.

 

Conditii speciale

In durata de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant de vanzari Emagazinpieseauto.ro, va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.

Cum Cumpar?

Alege produsele

Folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile de produse.

Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs., apasati pe butonul "ADAUGA IN COS" .

Efectuarea unei comenzi pe site-ul www.emagazinpieseauto.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile de mai jos:

Informatiile furnizate catre SC AMA SPAREPARTS SRL sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare.  SC AMA SPAREPARTS SRL nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajeaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata si poate solicita stergerea contului si a tuturor datelor.

In unele cazuri, pentru lansarea unei comenzi ferme, este necesara achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului, iar comanda va fi confirmata doar in momentul cand valoarea avansului se regaseste in contul nostru.

Produsele comercializate prin intermediul SC AMA SPAREPARTS SRL sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie. De asemenea, atat pretul cat si specificatiile tehnice nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala si pot fi schimbate fara nicio notificare in prealabil. Fotografiile produselor au caracter informativ. Pot exista diferente intre acestea si produsul respectiv.

Produsele comercializate de SC AMA SPAREPARTS SRL, sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori. Garantia se aplica in conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantia asociata acestora si O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorului. Termenul de garantie acordat de SC AMA SPAREPARTS SRL SRL se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta indelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului si respectand indicatiilor acestuia, dar nu mai mult de 18 luni de la data inscrisa pe factura de vanzare, exceptie facand uleiurile, lichidul de frana si aditivii fiind consumabile.

Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare. Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite cu altele noi sau se plateste contravaloarea reperului de pe factura de achizitie, conform legii.

Termenul de garantie decurge de la data inscrisa pe factura de vanzare, nu de la data montajului.

Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

• Piesa nu a fost cumparata de la SC AMA SPAREPARTS SRL;

• Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;

• Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;

• Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;

• Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;

• Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;

• Autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie, scoli de soferi, etc);

• Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);

• Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;

• Piesele prezinta o uzura normala.

 

Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente: • copie dupa factura de achizitie de la SC AMA SPAREPARTS SRL, bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa;

• dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente, in care sa fie mentionata data montarii si numarul de kilometri la montare/demontare

• nota de constatare emisa de catre un serviciu autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;

• copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului.

• piesa trebuie sa fie in ambalajul original

• nota de constatare, completata de catre service-ul care a efectuat montajul cu toate campurile specificate

• masuratori prin care se atesta parametri in care lucreaza piesa

• lipsa unui singur document atrage dupa sine respingerea cazului de garantie Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 10 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus. In cazul in care nu se poate constata deficienta in cadrul societatii importatoare si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului din partea producatorului.

In cazul in care reclamatia a fost justificata vanzatorul se obliga la inlocuirea produsului sau a restituirii contravalorii reperului de pe factura de vanzare in termen de 10 zile calculate de la data trimiterii raspunsului de vanzator.

In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator.Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea in culpa.

Nu se acorda termenul de 18 de luni la urmatoarele categorii de piese: filtre (de ulei, aer, combustibil, habitaclu), becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere si incandescente, garnituri metaloplastice si simeringuri, curele de transmisie si distributie, elemente de aprindere.

Alte conditii:

1. Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris, in maximum 1 zile de la livrare.

2. Nu se admit la retur piesele cu ambalaj deteriorat si lipsite de accesoriile originale, piesele care au fost deja montate.

3. Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Receptia marfurilor vandute se face la sediul cumparatorului. Cumparatorul se obliga la preluarea marfii comandate si livrate.

4. Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare, in termen de 24 de ore de la livrare, insa va anunta vanzatorul in termen de 3 ore de la preluarea marfii. Nu se accepta returnarea marfii livrate dupa acest termen.

5. Prin exceptie se accepta returnarea marfii livrate in cazul in care vanzatorul a livrat eronat sau in cazul in care marfa este in garantie, cu respectarea riguroasa a prevederilor garantiei.

6. Nu se accepta la retur marfa vanduta cu promotie, marfa nepusa in ambalajul original, marfa comercializata de alti agenti economici, marfa returnata fara respectarea prevederilor de mai sus.

7. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel: de la client catre SC AMA SPAREPARTS SRL. - plata va fi efectuata de catre client; de la SC AMA SPAREPARTS SRL catre client - plata va fi suportata de catre noi.

8. Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare - cumparare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online beneficiarul declara ca a luat la cunostinta prevederile acestor documente.

9. Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului reclamat.

Preturi

Lista de preturi pentru emagazinpieseauto.ro , se poate accesa fara a fi nevoie sa va deschideti un cont, in meniul "Cautare Rapida", completand datele masinii dvs, respectiv:

Cerere oferta pret

Daca nu gasiti produsul dorit in catalog, puteti folosi optiunea "Cere Oferta" aflat in partea superioara a meniului.

Dupa trimiterea cererii, veti primii pe e-mail, in cel mai scurt timp oferta noastra; puteti transforma o cerere oferta pret in comanda ferma, dand replay la email-ul pe care l-ati primit cu oferta noastra.

 

Finalizare comanda

 

Inainte de inregistrarea comenzii, te rugam sa verifici cu atentie sumarul comenzii. Iti vom expedia un e-mail de confirmare a primirii comenzii tale in sistem. Acest mesaj NU va constitui acceptarea ferma a comenzii tale.

Comenzile vor fi onorate in limita stocului disponibil si a actualizarii de pret.

Cererile de oferta pret cu datele de identificare a masinii incorecte, nu pot fi procesate si vor fi anulate.

Vor fi procesate atat cererile de oferta pret trimise prin meniul "Cere Oferta", cat si cererile de oferta pret trimise la adresa de

e-mail:comenzi@emagazinpieseauto.ro , cu datele de identificare a masinii corecte.

 

Procesare comanda

Dupa ce trimiteti comanda online, in cel mai scurt timp, veti fi sunat pentru confirmarea comenzii si disponibilitatea pieselor comandate.

Comenzile si cererile de pret se proceseaza in ordinea inregistrarii.

Timpul de onorare pentru comanda dvs. este de minim 2 ore si maxim 5 zile, dupa confirmarea telefonica.

 

Disponibilitate produse

Piesele comandate sosesc din depozitele furnizorilor, in aproximativ 2 ore, daca sunt disponibile in depozitele locale, intr-o zi sau doua daca sunt disponibile in depozitele din tara si 2 - 5 zile, daca sunt disponibile in depozitele din afara tarii.

Pentru a se face verificarea compatibilitatii comenzii dvs., va rugam sa completati cel putin campul optional "Serie Sasiu", format din 17 caractere.

 

Facturarea comenzii

Pe factura  vor fi specificate conform comenzii dvs. confirmata telefonic, produsele, preturile, modalitatea si termenul de plata. Vanzatorul va emite cumparatorului o factura fiscala corespunzatoare bunurilor si serviciilor livrate.

Cumparatorul are obligatia de a furniza toate informatiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare, dupa cum urmeaza:

•           Datele necesare pentru facturare persoana fizica: nume si prenume, CNP si serie si numar carte identitate, adresa de resedinta;

•           Datele necesare pentru facturare persoana juridica: numele societatii comerciale, cod fiscal, numar inregistrare Registrul Comertului, cont bancar, banca, adresa sediu social, nume si prenume delegat, serie si numar carte identitate delegat.

Datele de facturare vor fi pastrate dupa prima dvs. comanda in programul de facturare pentru a putea facilita rapiditatea urmatoarelor comenzi.

 

Cum platesc?

 

- Ordin de plata / Transfer bancar - prin virarea sumei de bani echivalenta comenzii dvs. in contul nostru pe baza facturii proforme emise de catre noi; comanda va fi onorata dupa ce se va constata intrarea banilor in contul emagazinpieseauto.ro .

- Ramburs - plata produselor se face curierului la livrarea comenzii dvs. Factura se va afla in pachetul trimis, si va contine valoarea produselor comandate, taxele de transport urmand a fi achitate direct curierului, care va emite chitanta.

 

Dreptul de retragere :

 

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de

e-mail : comenzi@emagazinpieseauto.ro

- Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

- Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor de pe www.emagazinpieseauto.ro, sectiunea informatii/livrarea produselor) si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vanzatorului(ex.achizitionare produse pe propria raspundere, fara a pune la dispozitiei vanzatorului date despre masina(inclusiv serie de sasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat catre vanzator, modificari aduse masinii fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta vanzatorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.

Piesele vechi la schimb se returneaza in termen de maxim 14 zile, in ambalajele pieselor noi.

Returul se va face prin acelasi modalitate ca la expediere, curierat Fan Courier, la adresa:

Str. CONSTANTIN BREZEANU 2C Ploieşti, CP100370, jud. Prahova-tel:0724242090


Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport si pentru a proteja ambalajul original al acestora.

Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs. Acestea se vor returna dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii nostri.

 

 

 

  Nu se accepta la retur:

 

- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
- Produsele de origine comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat
- Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans
- Module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri.
- Lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.)

Parteneri

ATE